Leistungsschutzrecht: Verlage erteilen Google Recht auf Gratisnutzung – SPIEGEL ONLINE | copyblock.|


Google

Leistungsschutzrecht: Verlage erteilen Google Recht auf Gratisnutzung – SPIEGEL ONLINE.

Schätze mal, das wird Signalwirkung im Hinblick auf den Streit zwischen GEMA und YouTube/Google haben… – nicht zum Nutzen der Künstler natürlich. “Wer zahlt, schafft an”, hieß es auch früher schon immer… Tja. Die Zeiten ändern sich eben doch nicht wirklich….

Advertisements

Feel free to comment

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.